NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Świetnie! Bardzo nas to cieszy, że interesuje Cię nasza oferta!
Nie ma sposobu na posiadanie ogólnego cennika przy tak złożonej usłudze jakim jest aranżacja przyjęcia / eventu / wesela. Aby otrzymać wstępną ofertę dekoratorską odsyłamy Cię do naszego formularza! Uzupełnij go bardzo szczegółowo, a kolejno wyślij nam zdjęcia inspiracji!
LINK DO FORMULARZA – WWW.BRIDEVIBES.PL/WYCENA-ZLECENIA
Im wcześniej, tym lepiej, ale nie za wcześnie! 😉 2 lata do przodu to taki maksymalny czas.
Najlepszym czasem jest 1,5 roku do 3 miesięcy przed datą uroczystości. Możesz odezwać się mając nawet mniej czasu, wszystko jest możliwe! 🙂
Usługa kompleksowej dekoracji eventów jest niezwykle wymagającą usługą.
Wymaga:
- wielu rąk do pracy,
- dużych i trudnych transportów,
- powierzchni magazynowej,
- logistyki zarządzania magazynem,
- zasobów elementów dekoratorskich,
- budżetu na nieziemsko piękne kwiaty
- umiejętności logistycznych,
- umiejętności florystycznych
- i wielu, wielu innych.
Wykonywanie tego typu usług wymaga ogromnego wkładu finansowego, pracy oraz energii ze strony pracowni dekoratorskiej – z tego względu nie są to najtańsze usługi.
Podejmujemy się współpracy z Klientem przy minimalnym budżecie 8000,00 zł
Co zawiera kwota 8000,00 zł?
Tak naprawdę może zawierać już wszystko czego potrzebujesz! Twoim założeniem jest delikatna dekoracja stołów z minimalną ilością kwiatów, dodatkiem dekoracji stołów, może ścianką za stołem głównym lub ścianką do zdjęć? Budżet 8000,00 zł będzie wystarczający! Dla nas jest ważne to aby zachować minimalny budżet, a jakie elementy wybierzecie, zależy od Was!
ps. spektakularne dekoracje rodem z Pinteresta podrasowane Lightroomem – na starcie możemy Wam zdradzić, że są to kwoty zdecydowanie powyżej 20k jak nie lepiej 😉
Oczywiście! Jeżeli wasze przyjęcie jest mniejsze niż standardowe wesele czy event lub są to urodziny, chrzest czy inna uroczystość to budżet minimalny wynosi 4000,00 zł.
-
Spotykamy się przy kawie w naszym biurze w Zabrzu. Podczas niezobowiązującego spotkania rozmawiamy o szczegółach uroczystości / wydarzenia.
-
Zamiast spotkania możesz uzupełnić nasz formularz, ale zrób to bardzo dokładnie 😉 – www.bridevibes.pl/wycena-zlecenia/
-
Wysyłamy do Ciebie wstępną ofertę na e-maila
-
Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami, wyślemy umowę wraz z danymi do wpłaty i rezerwacji terminu. Wpłata ta wynosi 2500,00 zł
-
W dogodnym terminie umawiamy się na wspólne spotkanie w obiekcie, w którym odbędzie się wydarzenie albo u nas w biurze w Zabrzu – omawiamy wszelkie szczegóły, domykamy projekt i tworzymy aneks do umowy jeżeli jest to konieczne.
-
30 dni przed datą realizacji projektu wszystko mamy już ustalone!
-
14 dni przed datą realizacji wpłacacie końcową płatność na konto bankowe wraz z kaucją zwrotną.
-
W tygodniu poprzedzającym wydarzenie omawiamy ewentualną logistykę, końcowe ustalenia techniczne, np. przekazanie winietek, znaczących informacji itp.
-
Dzień przed wydarzeniem lub tego samego dnia najwcześniej jak to możliwe, ekipa Bride Vibes przyjeżdża na miejsce montażu dekoracji i zaczyna dziać się magia! Wy możecie spokojnie zająć się dalszymi przygotowaniami do waszej uroczystości!
-
Zaraz po zakończonej imprezie, często są to godziny wczesno-poranne zaczynamy demontować dekoracje.
-
Po demontażu dekoracji, stwierdzeniu braku uszkodzeń czy strat w dekoracjach, do 7 dni roboczych zwracamy kaucję zwrotną na konto bankowe.
-
Z niecierpliwością czekamy na Waszą wiadomość i opinię na temat przygotowanych dekoracji! <3
Oczywiście, że tak! Na tym między innymi polega nasza praca! Kochamy kreację i kochamy móc się wykazać w tej kreacji!
Jeżeli mieszkasz za granicą Polski, ale zależy Ci na współpracy z nami to nic straconego! Wszystkie szczegóły jesteśmy w stanie zorganizować online! W pierwszej kolejności warto uzupełnić nasz formularz podając szczegóły uroczystości. Po zaakceptowaniu przez Was wstępnej oferty ustalamy spotkanie online przez Google Meet i w ten sposób zaczyna się nasza wspólna przygoda!
Nasze usługi dekoratorskie świadczymy na terenie całej Polski. Byliśmy już wielokrotnie w Zakopanem, Krakowie, Warszawie, Suwałkach, Wrocławiu i wielu innych miejscach w Polsce! Co ciekawe kilka razy świadczyliśmy już usługi w Czechach oraz Austrii, zaraz obok Wiednia!
Czy usługi są droższe gdy wyjeżdżamy? Jedynie o kwotę transportu! Chcemy zwiedzać nowe obiekty, troszkę podróżować dzięki pracy, dlatego przyjmujemy Was wszystkich z otwartymi ramionami! 🙂
Nasza siedziba mieści się w centralnej części Aglomeracji Śląska , czyli w Zabrzu.