NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Świetnie! Bardzo nas to cieszy, że interesuje Cię nasza oferta!

Nie ma sposobu na posiadanie ogólnego cennika przy tak złożonej usłudze jakim jest aranżacja przyjęcia / eventu / wesela. Aby otrzymać wstępną ofertę dekoratorską odsyłamy Cię do naszego formularza! Uzupełnij go bardzo szczegółowo, a kolejno wyślij nam zdjęcia inspiracji! 

LINK DO FORMULARZA – WWW.BRIDEVIBES.PL/WYCENA-ZLECENIA

Im wcześniej, tym lepiej, ale nie za wcześnie! 😉 2 lata do przodu to taki maksymalny czas. 

Najlepszym czasem jest 1,5 roku do 3 miesięcy przed datą uroczystości. Możesz odezwać się mając nawet mniej czasu, wszystko jest możliwe! 🙂

Usługa kompleksowej dekoracji eventów jest niezwykle wymagającą usługą.

Wymaga:

  • wielu rąk do pracy,
  • dużych i trudnych transportów,
  • powierzchni magazynowej,
  • logistyki zarządzania magazynem,
  • zasobów elementów dekoratorskich,
  • budżetu na nieziemsko piękne kwiaty 
  • umiejętności logistycznych,
  • umiejętności florystycznych
  • i wielu, wielu innych.

Wykonywanie tego typu usług wymaga ogromnego wkładu finansowego, pracy oraz energii ze strony pracowni dekoratorskiej – z tego względu nie są to najtańsze usługi.

Podejmujemy się współpracy z Klientem przy  minimalnym budżecie 8000,00 zł 

Co zawiera kwota 8000,00 zł?

Tak naprawdę może zawierać już wszystko czego potrzebujesz! Twoim założeniem jest delikatna dekoracja stołów z minimalną ilością kwiatów, dodatkiem dekoracji stołów, może ścianką za stołem głównym lub ścianką do zdjęć? Budżet 8000,00 zł będzie wystarczający! Dla nas jest ważne to aby zachować minimalny budżet, a jakie elementy wybierzecie, zależy od Was! 

 

ps. spektakularne  dekoracje rodem z Pinteresta podrasowane Lightroomem – na starcie możemy Wam zdradzić, że są to kwoty zdecydowanie powyżej 20k jak nie lepiej 😉

 

Oczywiście! Jeżeli wasze przyjęcie jest mniejsze niż standardowe wesele czy event lub są to urodziny, chrzest czy inna uroczystość to budżet minimalny wynosi 4000,00 zł. 

 

  1. Spotykamy się przy kawie w naszym biurze w Zabrzu. Podczas niezobowiązującego spotkania rozmawiamy o szczegółach uroczystości / wydarzenia. 

  2. Zamiast spotkania możesz uzupełnić nasz formularz, ale zrób to bardzo dokładnie 😉 – www.bridevibes.pl/wycena-zlecenia/

  3. Wysyłamy do Ciebie wstępną ofertę na e-maila

  4. Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami, wyślemy umowę wraz z danymi do wpłaty i rezerwacji terminu. Wpłata ta wynosi 2500,00 zł 

  5. W dogodnym terminie umawiamy się na wspólne spotkanie w obiekcie, w którym odbędzie się wydarzenie albo u nas w biurze w Zabrzu – omawiamy wszelkie szczegóły, domykamy projekt i tworzymy aneks do umowy jeżeli jest to konieczne. 

  6. 30 dni przed datą realizacji projektu wszystko mamy już ustalone!

  7. 14 dni przed datą realizacji wpłacacie końcową płatność na konto bankowe wraz z kaucją zwrotną. 

  8. W tygodniu poprzedzającym wydarzenie omawiamy ewentualną logistykę, końcowe ustalenia techniczne, np. przekazanie winietek, znaczących informacji itp.

  9. Dzień przed wydarzeniem lub tego samego dnia najwcześniej jak to możliwe, ekipa Bride Vibes przyjeżdża na miejsce montażu dekoracji i zaczyna dziać się magia! Wy możecie spokojnie zająć się dalszymi przygotowaniami do waszej uroczystości! 

  10. Zaraz po zakończonej imprezie, często są to godziny wczesno-poranne zaczynamy demontować dekoracje. 

  11. Po demontażu dekoracji, stwierdzeniu braku uszkodzeń czy strat w dekoracjach, do 7 dni roboczych zwracamy kaucję zwrotną na konto bankowe.

  12. Z niecierpliwością czekamy na Waszą wiadomość i opinię na temat przygotowanych dekoracji! <3 

Oczywiście, że tak! Na tym między innymi polega nasza praca! Kochamy kreację i kochamy móc się wykazać w tej kreacji!

Jeżeli mieszkasz za granicą Polski, ale zależy Ci na współpracy z nami to nic straconego! Wszystkie szczegóły jesteśmy w stanie zorganizować online! W pierwszej kolejności warto uzupełnić nasz formularz podając szczegóły uroczystości. Po zaakceptowaniu przez Was wstępnej oferty ustalamy spotkanie online przez Google Meet i w ten sposób zaczyna się nasza wspólna przygoda! 

Nasze usługi dekoratorskie świadczymy na terenie całej Polski. Byliśmy już wielokrotnie w Zakopanem, Krakowie, Warszawie, Suwałkach, Wrocławiu i wielu innych miejscach w Polsce! Co ciekawe kilka razy świadczyliśmy już usługi w Czechach oraz Austrii, zaraz obok Wiednia! 

Czy usługi są droższe gdy wyjeżdżamy? Jedynie o kwotę transportu! Chcemy zwiedzać nowe obiekty, troszkę podróżować dzięki pracy, dlatego przyjmujemy Was wszystkich z otwartymi ramionami! 🙂 

Nasza siedziba mieści się w centralnej części Aglomeracji Śląska , czyli w Zabrzu.

bukiet ślubny z orchideą
 
 
 

PIERWSZY KROK DO WSPÓŁPRACY

Skontaktuj się z nami w celu umówienia się na niezobowiązujące spotkanie! Możesz też uzupełnić nasz formularz, a wstępną ofertę otrzymasz w przeciągu 7 dni e-mailem!

PRZEJDŹ DO WYCENY
 
 
 

Dlaczego właśnie my?

Kochamy kreatywność i komunikatywność!

Rozmowa, zrozumienie marzeń i możliwości naszych Klientów, kolejno stworzenie z tych składowych najlepszego projektu! Profesjonalizm – po prostu wiemy, co robimy, rzetelność – bez dwóch zdań, kreatywność – spójrzcie na nasze przeróżne projekty w zakładce “NASZE REALIZACJE”, wybór dekoracji – byliście w naszej wypożyczalni dekoracji? 😉

Mamy dosłownie wszystko czego potrzebuje Pracowania Dekoratorska!

usługi dekoratorskie w polsce, dekoracje ślubne, florystka ślubna