Jak wyceniamy zlecenie?
Nigdy wcześniej nie korzystałaś z usług firmy dekoratorskiej i nie orientujesz się jak kształtują się ceny tego typu usług? Nic nie szkodzi! Postaramy się przybliżyć Ci ten temat.
Najważniejsze czego należy być świadomym to fakt, że nie ma przepisu na jedną wycenę tego usług dekoratorskich. Dla nas każda realizacja jest inna. Zależy to od takich czynników jak termin przyjęcia, ilość gości na przyjęciu, konkretne miejsce realizacji, styl uroczystości, ilość i rodzaj elementów dekoratorskich. Ważne są także takie informacje jak rodzaj i ilość stołów, wielkość kompozycji kwiatowych ich kolorystyka oraz rodzaj użytych kwiatów. Do sporządzenia wyceny potrzebujemy wiedzieć czy chcesz skorzystać z dodatkowych pozycji z naszej oferty, np. dekoracja ceremonii w plenerze, aranżacja strefy chillout, dekoracja światłem, koordynacja dnia ślubu, ponowne przygotowanie sali na poprawiny i wiele innych.
Przygotowana przez nas wstępna oferta podlega modyfikacjom, można zmieniać elementy, które zaproponowaliśmy; zmniejszać ilości itp. Jesteśmy w stanie dopasować dekoracje do posiadanego budżetu. Kierujemy się wyłącznie zasadą minimalnego budżetu w wysokości 4000,00 zł brutto – przy takiej kwocie jesteśmy w stanie podjąć się wykonania dla Was usługi i dopasować elementy dekoratorskie do założeń kosztorysu klienta.
Wynajęte dekoracje
spis wszystkich dekoracji, które chcesz zarezerwować na swoje przyjęcie. Każdy element spisany jest w ilościach, podana jest cena za sztukę oraz za komplet. Następnie dopisane są szczegóły techniczne i uwagi do danej pozycji.
Florystyka
spisane wszystkie pozycje związane z florystyką, np. Bukiet panny młodej, butonierki, kompozycje na stoły itp. W miejscu uwag spisujemy z jakich kwiatów będą zrobione kompozycje, w jakiej kolorystyce i ilościach.
Koszta dodatkowe
w tym miejscu spisujemy takie elementy jak montaż/demontaż, transport,
dodatkowe usługi typu dekoracja balonami, stylizacja pary młodej itp. W kolumnie „uwagi” również
spisujemy szczegóły danej pozycji.