NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Tylko i wyłącznie poprzez koszyk. Dodajesz wybrane dekoracje do koszyka następnie wysyłasz do nas uzupełniony na stronie koszyka formularz. 

Wysłanie formularza na tym etapie nie jest zobowiązujące, a dzięki niemu możemy sprawdzić w systemie dostępność dekoracji, wyliczyć ewentualną usługę dostawy, kaucji itp. 

  1. W zakładce WYPOŻYCZALNIA wybierasz dekoracje, które planujesz na swoim
    przyjęciu.
  2. Zaznaczasz odpowiednią ilość oraz opcję ewentualnego czyszczenia. Możesz pominąć czyszczenie jeżeli chcesz oddać wyczyszczone przez siebie dekoracje. 
  3. Przejdź do KOSZYKA i sprawdź poprawność zamówienia. Kliknij PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA
  4. Uzupełnij dokładnie cały formularz swoimi danymi. W miejscu “UWAGI” możesz napisać wiadomość z istotnymi dla Ciebie informacjami.
  5. W ciągu 3 dni roboczych dostaniesz odpowiedź na swój adres e-mail z informacją o dostępności, kaucji zwrotnej itp. 
  6. Czekamy na Twoją odpowiedź czy akceptujesz warunki wynajmu. Jeżeli akceptujesz – otrzymasz od nas mailowo umowę wypożyczenia. 
  7. Po otrzymaniu umowy, wpłacasz na podany rachunek bankowy w wysokości 50% całego zamówienia. Na wpłatę zadatku czekamy do 3 dni roboczych, po upływie tego czasu wstępna rezerwacja przepada. 
  8. Do 7 dni roboczych przed planowaną datą wysyłki/odbioru wpłacasz pozostałą należność za wynajem dekoracji oraz kaucję zwrotną. Harmonogram płatności umieszczony jest w umowie. 
  9. Produkty wysyłamy pod wskazany adres, lub ustalamy datę i konkretną godzinę odbioru osobistego w naszym magazynie w Zabrzu. 
  10. ZWROT DEKORACJI – odsyłasz lub oddajesz dekoracje w najbliższy dzień roboczy po uroczystości, zgodnie z warunkami umowy.
  11. Jeżeli produkty zostaną zwrócone zgodnie z umową; czyste (z pominięciem dekoracji zamówionych z czyszczeniem), w oryginalnych opakowaniach i w nienaruszonym stanie -zwracamy kaucję do 7 dni roboczych przelewem na konto, z którego uregulowałeś ostateczną płatność.
  12. Czekamy na zdjęcia Twoich aranżacji! <3

Im wcześniej, tym lepiej. Zasoby naszej wypożyczalni są ograniczone, dlatego by być spokojnym i usatysfakcjonowanym najlepiej jest wcześniej zadbać o rezerwację elementów, które planujesz mieć na swoim przyjęciu, bo jak polskie przysłowie głosi- kto pierwszy, ten lepszy 😉

Zazwyczaj paczki przekazywane kurierowi są w środy. 98% paczek dociera na następny dzień roboczy. 

Kuriera zwrotnego zamawiamy zawsze na najbliższy dzień roboczy po uroczystości. Pamiętaj aby dekoracje były solidnie przygotowane do zwrotu. 

Jeżeli Twoja uroczystość odbędzie się innego dnia niż piątek, sobota, czy niedziela to dzień wysyłki dopasujemy do Twojego terminu, w miarę dostępności dekoracji. 

Nie wszystkie dekoracje wysyłamy klasycznym kurierem. Każdy produkt w swoim opisie zawiera szczegółowe informacje.

WYSYŁKA PALETA EURO – znacznie więcej dekoracji wypożyczysz zgadzając się na wysyłkę paletową. Takie wysyłki są zdecydowanie bardziej bezpieczne, dlatego dekoracje szklane, wielkogabarytowe wysyłamy wyłącznie na palecie. Takie przesyłki są droższe, dlatego polecamy to rozwiązanie przy większych zamówieniach. 

UWAGA! Firmy kurierskie rządzą się swoimi prawami, nie mamy wpływu i nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczeniu dekoracji z winy firmy kurierskich. 

Transport Bride Vibes wyceniany jest na podstawie odległości miejsca docelowego od naszego magazynu. 

Dostarczamy dekoracje na terenie całej Polski, Czech, Austrii. Dojedziemy również dalej! 

Na terenie Aglomeracji Śląskiej przy zamówieniach powyżej 2000,00 zł dostawa Bride Vibes GRATIS.  

Odbiór osobisty – w naszym magazynie.

KLIKNIJ W LINK PROWADZĄCY DO MAP GOOGLE

Adres: Marii Skłodowskiej-Curie 34, Zabrze

Zazwyczaj dekoracje wydajemy w środy i czwartki. Jeżeli Twoja uroczystość odbędzie się innego dnia niż piątek, sobota, czy niedziela to dzień odbioru i zwrotu dopasujemy do Twojego terminu, w miarę dostępności dekoracji i naszych możliwości.

ZWROTU dokonujesz w najbliższy dzień roboczy po wydarzaniu. 

Pamiętaj, że umawiamy się z klientem na konkretny dzień oraz godzinę. Niedostosowanie się do ustalonych warunków może spowodować całkowite zatrzymanie kaucji zwrotnej z tytułu nieplanowanego wydłużenia czasu wynajmu dekoracji.

Z reguły paczki wysyłamy w środy, jeżeli przyjęcie ma odbyć się w piątek lub sobotę. W tym wypadku oczekujemy zwrotu osobistego lub nadania paczki zwrotnej w najbliższy dzień roboczy po uroczystości / evencie.

Natomiast jeżeli impreza odbywa się w innym dniu tygodnia dostosujemy dostawę do Twoich oczekiwań w miarę naszych możliwości logistycznych.

Mamy stały rabat 10% dla firm, które zamawiają dekoracje na fakturę! Upewnij się, że podałeś NIP w zapytaniu. 

15% rabatu otrzymują Klienci zamawiając dekoracje powyżej 1500,00 zł brutto 

Darmową dostawę naszym transportem, na terenie Aglomeracji Śląskiej otrzymasz przy zamówieniu powyżej 2000,00 zł.  

PS. Warto pytać, czasem są też inne rabaty ; )

Nasze dekoracje to skarby, dbamy o nie z należytą starannością. Jednak są to elementy używane, dlatego noszą ślady użytkowania. Dekoracje trafiają do klienta zawsze czyste i gotowe do użytku. Oczekujemy takiego samego zwrotu wraz z oryginalnymi opakowaniami. 

Koszty naprawy lub wartości dekoracji pokrywamy z wpłaconej kaucji. Wysokość pobranej kwoty z kaucji jest podana w opisie każdego produktu na naszej stronie. Jeśli koszty naprawy/zakupu przewyższają wysokość kaucji, będziesz zobowiązany umową do opłacenia różnicy. 

Zdajemy sobie sprawę, że liczba gości może ulec zmianie, dlatego dajemy możliwość zmiany ilości poszczególnych dekoracji o +/- 10% wartości całego zamówienia, jeżeli tylko pozwalają nam na to możliwości magazynowe. Ostatni moment na aktualizację ilości jest do 10 dni roboczych przed planowaną wysyłką / odbiorem. 

Jeżeli przy zamówieniu została zaznaczona opcja czyszczenia, nie musisz zwracać czystych dekoracji. Natomiast jeżeli planowane było zwrócenie do wypożyczalni już wyczyszczonych dekoracji, ale z jakiegoś powodu nie udało się dokonać czyszczenia, wartość czyszczenia odliczamy z kaucji zwrotnej zgodnie z cennikiem  na naszej stronie.

*jeżeli dany produkt nie ma informacji o wysokości opłaty za czyszczenie, wycena ta będzie taka sama jak podobnych produktów z tej samej kategorii

Zostanie potrącona kaucja w 100%.

Jeżeli wiesz, że nie zdążysz zwrócić dekoracji na czas, poinformuj nas o tym wcześniej. Być może będzie możliwy zwrot w późniejszym terminie bez potrącania kaucji.

Jeżeli zwracasz dekoracje wysyłką kurierską / paletową – wraz z dekoracjami dotarła do ciebie etykieta zwrotna, naklej ją na dobrze zabezpieczoną paczkę i czekaj na kuriera w najbliższy dzień roboczy. My już zamówiliśmy kuriera! 

Jeżeli osobiście zwracasz dekoracje do magazynu, upewnij się, że umówiliśmy się na konkretny dzień oraz godzinę. Magazyn nie jest ogólnodostępny i otwarty!

Złoty zestaw świeczników ze wzorem
 
 
 
 
 

Wypożyczalnia jest eco!

Możliwość wypożyczenia dekoracji jest jedną z nowatorskich podejść do organizacji wszelkiego rodzaju przyjęć, nie tylko ślubów. Masz możliwość wybrania dekoracji, które ozdobią event za stosunkowo niewielką kwotę. Wypożyczanie dekoracji jest z pewnością bardziej ekonomiczną, ekologiczną oraz wygodną formą aranżacji przestrzeni niż żmudne poszukiwania w internecie lub w sklepach sieciowych elementów pasujących do Twojej koncepcji, prawdopodobnie tylko na jeden raz!

 
 
 

Dlaczego warto wypożyczyć?

Wypożyczając dekoracje masz do wyboru szeroką gamę produktów, które będą pasować do Twojej koncepcji przyjęcia, w dodatku za o wiele niższą cenę niż cena zakupu na runku! Kolejnym argumentem jest oszczędność Twojego czasu! Przed ślubem ilość obowiązków jest naprawdę duża, dlatego szukanie dekoracji w sklepach lub na stronach gdzie możesz kupić dekoracje z drugiej ręki, następnie próba sprzedaży tych produktów kolejnej osobie powoduje, że musisz poświęcić temu bardzo dużo czasu, zamiast cieszyć się urokami własnego ślubu.
Korzystając z wypożyczalni Bride Vibes możesz liczyć na wsparcie i podpowiedzi związane z aranżacją twojego wesela, więc nie czekaj na ostatnią chwilę 😉