Możliwość wypożyczenia dekoracji jest jedną z nowatorskich podejść do organizacji wszelkiego rodzaju przyjęć, nie tylko ślubów. Masz możliwość wybrania dekoracji, które ozdobią event za stosunkowo niewielką kwotę. Wypożyczanie dekoracji jest z pewnością bardziej ekonomiczną oraz wygodną formą aranżacji przestrzeni niż żmudne poszukiwania w internecie lub w sklepach sieciowych elementów pasujących do Twojej koncepcji.

Dlaczego wypożyczalnie dekoracji się opłaca?

Wypożyczając dekoracje masz do wyboru szeroką gamę produktów, które będą pasować do Twojej koncepcji przyjęcia, w dodatku za o wiele niższą cenę niż cena zakupu na runku! Kolejnym argumentem jest oszczędność Twojego czasu! Przed ślubem ilość obowiązków jest naprawdę duża, dlatego szukanie dekoracji w sklepach lub na stronach gdzie możesz kupić dekoracje z drugiej ręki, następnie próba sprzedaży tych produktów kolejnej osobie powoduje, że musisz poświęcić temu bardzo dużo czasu, zamiast cieszyć się urokami własnego ślubu.
Korzystając z wypożyczalni Bride Vibes możesz liczyć na wsparcie i podpowiedzi związane z aranżacją twojego wesela, więc nie czekaj na ostatnią chwilę 😉

Najczęściej zadawane pytania

Od czego należy zacząć?

Na samym początku najlepiej jest zacząć od zapoznania się z zasadami wypożyczenia oraz z regulaminem. Jeżeli wszystkie warunki odpowiadają Ci i są dla Ciebie zrozumiałe, zajrzyj na stronę www.bridevibes/wypozyczalnia/produkty i zacznij wybierać swoje wymarzone dekoracje.

Jak wygląda cały proces wypożyczenia?
  1. W zakładce WYPOŻYCZALNIA->PRODUKTY wybierasz dekoracje, które planujesz na swoim
    przyjęciu z odpowiednią ilością.
  2. Zaznacz opcję z czyszczeniem lub bez
  3. Przejdź do „Moja lista”
  4. Uzupełnij swoje dane oraz formę dostawy
  5. W ciągu 3 dni roboczych dostaniesz odpowiedź na swój adres e-mail wraz z umową
    wypożyczenia. W razie pytań z naszej strony skontaktujemy się poprzez nr. telefonu lub mailowo.
  6. Po otrzymaniu umowy, wpłacasz zadatek na podany rachunek bankowy w wysokości 50% całego zamówienia. Na wpłatę zadatku jest czas 3 dni roboczych, po upływie tego czasu rezerwacja przepada. Możesz wpłacić całość za jednym razem.
  7. Do 7 dni roboczych przed planowaną datą wysyłki/odbioru wpłacasz pozostałą należność za wynajem dekoracji. 
  8. Produkty wysyłamy pod wskazany adres, lub  ustalamy datę i godzinę odbioru osobistego w naszym magazynie w Zabrzu. Jeżeli zaznaczyłeś, że jesteś zainteresowany przesyłką kurierską – po Twojej stronie będzie zorganizowanie firmy kurierskiej. 
  9. Aranżujesz przyjęcie i bawisz się do białego rana!
  10. Odsyłasz lub oddajesz dekoracje w najbliższy dzień roboczy po uroczystości zgodnie z warunkami umowy.
  11. Jeżeli produkty zostaną zwrócone zgodnie z umową, czyste, w oryginalnych opakowaniach i w nienaruszonym stanie -zwracamy kaucję do 3 dni roboczych przelewem na konto, z którego uregulowałeś ostateczną płatność
  12. Czekamy na zdjęcia Twoich aranżacji! <3
Z jakim wyprzedaniem należy złożyć zamówienie?

Im wcześniej, tym lepiej. Zasoby naszej wypożyczalni są ograniczone, dlatego by być spokojnym i usatysfakcjonowanym najlepiej jest wcześniej zadbać o rezerwację elementów, które planujesz mieć na swoim przyjęciu, bo jak polskie przysłowie głosi- kto pierwszy, ten lepszy 😉 Jednak, by nie generować zbędnych kosztów należy wcześniej ustalić z restauracją/hotelem co mogą zaproponować, a z księdzem porozmawiać o możliwościach dekorowania w kościele. Z pewnością będą to przydatne informacje.

Jak wygląda dostawa i odbiór dekoracji?

Możliwość dostawy dekoracji wybierasz Ty w momencie składania zamówienia.

Kurier – To po Twojej stronie jest zamówienie kuriera, dzięki temu masz kontrolę nad wyborem przewoźnika a tym samym kwoty za kuriera. Pamiętaj, że cena za przesyłkę zależna będzie od Twojego zamówienia. Niektórych dekoracji nie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich.

Transport Bride Vibes – opłacalne w momencie zamówień elementów wielkogabarytowych, szczególnie przy zamówieniu ścianek, które zamawia się wraz z naszym montażem. Cena za transport zależna jest od odległości przyjęcia. 

Odbiór osobisty – w naszym magazynie w Zabrzu – dokładny adres podawany jest w momencie podpisanej umowy. (posiadamy dwa magazyny)

Jaki jest czas wypożyczenia dekoracji?

Z reguły paczki wysyłamy w środy, jeżeli przyjęcie ma odbyć się w sobotę. W tym wypadku oczekujemy zwrotu do wtorku kolejnego tygodnia.

Natomiast jeżeli uroczystość odbywa się w innym dniu tygodnia dostosujemy dostawę do Twoich oczekiwań jeżeli możliwości techniczne na to pozwolą. 

Zamawiam dużą ilośc dekoracji, czy mogę liczyć na rabat?

W zależności od wielkości zamówienia, specyfiki oraz daty uroczystości czasem jesteśmy skłonni przydzielić rabat. Jeżeli planujesz złożyć w naszej wypożyczalni spore zamówienie, na pewno nie umknie to naszej uwadze 🙂 

W jakim stanie są dekoracje?

Nasze dekoracje to skarby i dbamy o nie z należytą starannością. Jednak są to elementy używane, dlatego noszą ślady użytkowania. Dekoracje trafiają do klienta zawsze czyste i gotowe do użytku. Oczekujemy takiego samego zwrotu wraz z oryginalnymi opakowaniami. 

Co się stanie w przypadku uszkodzenia dekoracji?

Koszty naprawy lub wartości dekoracji pokrywamy z kaucji, zwracamy pozostałą kwotę. W momencie gdy szkody przewyższają wartość kaucji, na Zamawiającego nałożona zostanie dodatkowa opłata na mocy podpisanej umowy w wysokości ceny rynkowej danego produktu.

Co w przypadku zmiany ilości liczby gości?

Zdajemy sobie sprawę, że liczba gości może ulec zmianie, dlatego dajemy możliwość zmiany ilości poszczególnych dekoracji o +/- 10%, jeżeli pozwalają nam na to możliwości magazynowe. Ostatni moment na aktualizację ilości jest do 7 dni roboczych przed planowaną wysyłką.

Czy dekoracje muszą zostać zwrócone wyczyszczone?

Jeżeli przy zamówieniu została zaznaczona opcja czyszczenia, nie musisz zwracać czystych dekoracji. Natomiast jeżeli planowane było zwrócenie do wypożyczalni już wyczyszczonych dekoracji, ale z jakiegoś powodu nie udało się dokonać czyszczenia, wartość czyszczenia odliczamy z kaucji zwrotnej zgodnie z cennikiem na naszej stronie.

Na jakim obszarze jest możliwe wypożyczenie?

Wypożyczalnia dekoracji działa na terenie całej Polski. Za pośrednictwem firm kurierskich wysyłamy paczki w dowolnie wskazane miejsce.

Możliwy jest odbiór osobisty w magazynie w Zabrzu, woj. Śląskie lub dostawa transportem Bride Vibes.

Co się stanie jeżeli nie zwrócę dekoracji na czas?

Zostanie potrącona kaucja zgodnie z cennikiem wypożyczenia, licząc za każdą ubytą dobę. Jeżeli wiesz, że nie zdążysz zwrócić dekoracji na czas, poinformuj nas o tym wcześniej. Być może będzie możliwy zwrot w późniejszym terminie bez potrącania kaucji.